Sunday, May 16, 2010

Bila didi kene ajar adik buat homework....

ini la budak yang saya kena ajar buat homework..dah la subject math pulak tu..mmg ting tong la..dgn budak ni pon mmg slalu ting tong..banyak pulak homework dia..dari page 11-33..mau tak bosan budak ni!! ak xpaham betul la cikgu2 zaman sekarang..bagi keje skolah banyak pastu suruh parents yg ajar..okla kalau dapat parents yg tau nak ajar..dapat parents yg baca pon xreti...xke kesisan..hish33
budak ni pon satu..pnt la saya membebel dekat dia...dia boleh la main2 pulak..habis la saya sekali kene tembak..memang mencabar kemarahan saya..apa lagi..saya terus jerit.
DANISHHHHHHH!!!!!!!buat skarang!(hahaha belagak garang)
hahaha...tapi saya berjaya...afta dat dia bwt la homework dia even dgn muka masam...suka hati kau la Danish..asal siap...
pastu..yang xtahan...boleh pulak die bagi idea kat aku.."kakak apa kata kita kira guna calculator je..kan senang" kpala hOTTT! kau gila aku ckp..sudah2! kira je pakai jari! saya langsung tidak faham kenapa perlu guna calculator sedangkan homework dia 78+40=118...bukan susah!!budak zaman skarang..semua nk senang je..lama2 otak berkarat..
at last...bila da siap homework...and berakhirnya sesi mendengar bebelan dari didi..dia tertidur...awak comel lah!!!!!!

No comments: