Wednesday, May 19, 2010

can i call myself Lucky?!!

yes..i'm lucky to have u....nabil nazmi..lantak la korang nk ckp saya nk show off bf saya..IDC.. because by doing this i can prove to him, how much i love and appreciate him...




see..ini semua dia lukis untuk saya bila kami ym bsama..he always know how to make me smile..even saya tgh marah sbenarnya..tp di sbbkn dia slalu bwt benda2 comel..saya xsampai hati nk marah..
Masa birthday saya dia bg sy flowers...n belikan saya cake..walaupun waktu tu saya tgh diet..tapi saya tetap makan sbb cake tu dia yang bagi..(btw cake tu sgt sedap,so bwt2 lupa yg sy sdg diet) then siap bg poem for me..nk pengsan rasanya! xpnh rasa someone appreciate saya sgt2!
ni semua surat2 yang saya dapat dari dia..every week mesti dapat..macam mana x happy mcmni..tapi skarg kan tgh cuti sem..so xdpt la jmpa utk bg surat..so dia hantar surat tru email..saya senyum sampai ke telinga la...=)
dapat la pulak gf yg suka merajuk..kuat membebel macam saya...kesian..tapi die xpnh marah saya..kadang2 saya pn pelik..pnh jugak saya suruh dia marah saya..tp dia xnk..pelik kn saya suruh orang marah kat saya..didi..didi..
even ape pn yang terjadi saya nk dia tahu yang saya akan selalu sayangkan dia..hargai dia dan bwtkan dia bahagia..thanks for everything sayang..i'm blessed to have you in my life! I LOVE U 2345678910!!!

3 comments:

norazman's diary said...

nabil wants me before u noe!
hahhahaha
ur so lucky dapat die

didiyanaEhsan said...

=) thank God!

nur fatin esa said...

oh akak. sweet jgk akak ni. saya observe bukan stalker ye puahaha