Tuesday, July 27, 2010

berhabuk dan berdebu



Finally saya telah menjumpai hari yang saya boleh meluahkan segala-galanya disini..lama gila kan saya tak update blog saya ini..sampai da bersawang dan berdebu..terlalu banyak yang saya nk share tapi tak de kesempatan kerana super bz yang melampau..sampai tak sempat pon nk baca entry org lain..to safiyah ulfah tag awak tu nnt saya bwt okay..saya sangat bz lah..dari first day daftar masuk sebagia part 6..bz kalah perdana menteri..kehidupan penuh dengan sketches, research, story mory board n mcm2 lah..pening dan kadang2 meloyakan tekak cuz hari2 duk menghadap perkara yang sama..last two weeks saya ke kl bersama shuz, azman dan enour utk beli brg project n shopping juge! So ku dah beli Victoria secret vanilla lace! Bukan taknk pkai love spell lagi! Tapi dah ramai sgt org pakai so tuka lah!sedeh cuz dah pkai lama bau tu!saya Sangat hapey hangout bersama mereka dan yang sedih adalah duitku dah berkurenggg!!!!

Last week presentation utk final projek part 6...untuk pengetahuan semua orang saya dah tak bwt shoulder pad rebirth saya tu! Sedih!!!!saya bwt innovation tentang masalah bahasa..ok saya tahu boring tapi nk bwt cmne.dah tu yang puan proceed kan..so kat baju saya ada mesej2 utk mengatasi masalah penggunaan bahasa pada masa kini..cewaahhh..saya mula menyukai apa yang saya sedang buat cuz saya tahu tak semua yang kita nk kita akan dapat kn???so buat je lah..dengan ikhlas ok!the best part kat baju tu nnt..font yang diguna akan Glow in the dark..best tu memang la best..nk beli powder dia..haish..mahal nok! This sem saya akan bwt cocktail dress yang bertemakan “Beyond Words”

dah la tuka topic lain la..da boring dah..so this week free sket cuz presentation da settle. Now juz nk kene bwt sketches n pilih design no1..and puan bwt test n revision 4 class pattern on dart manipulation..Refresh balik ok..sesungguhnya senang untuk melupakan perkara tu even da di ajar berkali2 oleh puan Jamie dan puan mok! Benak betul!!!!

Hmm last Friday balik rumah..rindu gila kat semua orang tapi still ada gak la sorg budak yang menyakitkan hati! Nama tidak akan dipaparkan ok!AWAK SAYA SANGAT GERAM PADA AWAK!!!!lupakan pasal dia! Menghilangkn mood betol!

Bulan ni dah 1year ku mendapat lessen P! dan saya telah berani men“drive” kereta dengan yakin! Thanks kepada orang2 disekeliling!

tentang relationship saya pula saya semakin dan semakin happy n menghargai apa yang saya ada!awak thanks for everything! This month sangat banyak dpt present dari awak! Bunga! Keychain! Chocolate! Necklace! Ade lagi yg sy lupa kowt! Ape2 pon thanks awak!! Awak sgt sweet!!! Saya sayang awak

No comments: