Friday, July 2, 2010

bye bye bye


esok saya akan pulang ke uitm semula..final sem..my God..mcm2 problem..dgn tak dapat kolejnye..kene bwt rayuan la..ape la..ni kene mencari rumah sewa pulak..cari rumate segala..pening2..da la final sem..bz..comfirm2 la duk melepak kat studio tu sampai malam..ni research pon xda lagi..paperwork kne bwt baru..cuz lecture tuka pulak..macam2..memang tinggal kenangan je la kau nk bwt shoulder pad tu didi..hmm cuz lecture saya yang baru ni berjiwa halus..berseni..saya kene pikir idea seperti yang dia mahukan la..bantu saya please!petak la kpala otak saya..tak pa la..tak rugi..dia bnyak pengalaman..boleh mintak sket2 kan..hmm so pas ni saya akan jarang2 la nk mengapdet blok ni..disebabkan ke bz-an yang bakal di hadapi..mungkin juga blog ini akan berhabuk dan berdebu..tapi saya akan cuba mengapdetnya selalu..tapi tak janji..doakan sem ni saya dapat dean list ya..oklah nk final packing~ bye bye bye

No comments: