Friday, October 29, 2010

i'm not tired~




yess! i'm not tired! sekarang jam 2.30 pagi dan saya sedang bergigih stay kat studio dan menjahit design no 2 n no 4 saya..saya rasa sgt bersemangat kerana tersa tercabar hari ini disebabkan seseorg.. kepada orang tersebut, percayalah.. saya akan buktikan yg saya boleh bwt yg lebih baik dari yang awk sangka. and saya mampu bwt lebih dari awk bwt.. kata2 awk langsung tak mematikan semangat saya.. bahkan semangat saya semakin membuak2! seperti api yang dicurah dengan minyak petrol!!! kau penah rasa cm ni nyah? u should try! sedap nok!


keadaan mak macam ni la nok..terkangkang2 mak menjahit..siap pakai heels lagi..haha takdemaknenye! saya gemok! gila nk pakai heels dgn keadaan sy cm ni? oh tidak.. tak mampu nok! kau mampu?


btw..tgh google2 tadi..ternampak pic ni..saya suka.. awak?

p/s: maaf entry kali ni penulisan agak kepondanan sdikit..baru terjebak tadi.. plus mood nk menghanjeng berleluasa.. :0)

2 comments:

maizatul suraya said...

ye. memang menjadi kepondanan anda. hahaha! all the best diy!

didiyanaEhsan said...

hahahaha..tahukah anda sbnrnya saya ni pondan?
hahahahahaaa..
thanks!!!