Sunday, October 3, 2010

Empty

kadang- kadang saya rasa ok..
kadang-kadang tak..
kadang-kadang saya rasa seronok sgt dgn kehidupan saya..
tapi kadang-kadang tak..
kenapa perlu ada kadang-kadang?
saya dah penat..
sangat penat..
penat jadi seorg anak yg cuba utk puaskan hati ibu bapa..
bahagiakan mereka..
buat apa yang mereka suruh..
saya juga penat nk jadi kakak yang baik utk adik2 saya..
penat utk jadi contoh yang baik untuk mereka..
saya teramat penat untuk jadi seorang student yang perlu fokus pada semua pelajaran, asgmnt saya..
dan saya juga penat berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk semua orang disekeliling saya..
tapi saya pelik..
kenapa life saya masih suram..
perasaan saya berkecamuk..
kepala saya berserabut..
hati saya sakit.
dan otak saya merayu supaya berhenti berfikir..
dada mula rasa sebak..
saya perlu menangis, menangis dan menangis..
tapi semua tu tak membantu..
dan sekarang apa yang saya rasa adalah KOSONG......

No comments: