Sunday, December 12, 2010

bosan sudah!

saya sudah bosan apabila bertemu dgn org..org akan cakap.."kamu ni makin gemok je" apakah perasaan anda..hmm..saya dah mula muak dgn semua tu..mmg saya gemok..tapi jangan lah sebok kn..sy mmg tak menjaga pemakanan sy langsung..sy akan mkn bila sy rasa sy nk makan..n sy tak kn mkn bila sy tak rasa nk makan..itulah diri sy..tapi bila benda ini jadi..saya rasa sgt sakit hati..dan dah bosan dgn semua org yang ckp macam tu..dah tiba masanya kot sy perlu berubah...saya tak tahu ni kali ke berapa saya ckp sy nk keruskan badan..walau pon sentiasa tak menjadi...tapi..sy tak kn berhenti berusaha..walaupon kdg2 separuh jalan je kn..tapi sesungguhnya sy bukanlah seorg yg mudah mengalah..so saya tak mugkin akan mengalah okay! by the time awak jmpa saya skali lagi..awk akan cakap "ohemmmjiiee kenapa dah kurus ni"..huh!!!

No comments: