Wednesday, April 6, 2011

migraine punya pasal


salam,
hye..pernah tak anda bila migraine mengidam mcm orang mengandung?? ye kami begitu! pada hari selasa yang lalu..pada petang yang redup dan angin sepoi2 bahasa..migraine datang menyinggah di kepala! damn! kebetulan si gonjeng yang lain pon menghidap penyakit yg sama!! ohh la la... kami mengidam donut b.apple okay! damn! lepas tu cik fatin hazirah Ave cavan kte terus memecut sebastiann a.k.a mini kapurnya untuk mengutip si gonjeng jenna yg berada di rumah..lepas tu kami bergerak ke SACC mall(tu je la yg ade kat shah alam ni...mendap sungguh)(padehal ipoh lagi kesian hahaha)..mencari b.apple dan seterusnya mencari pot untuk melabuhkan punggung!

okay pot dah jmpa! lets labuhkn punggung!

b.apple mmg blh hlgkn migraine kot! siap order ice cream lagi..mmg hebatlah!

ni mmg muka tak migraine langsung! ckp je la kalau nk makan b.apple..takyah la bg alasan migraine..damn! haha

yg ni lagi lamuka tak migraine langsung..terutama si jenna..
air aten mmg nampak sedap, tapi rasa mcm sabun dynamo! hang pnh minum dynamo ka didi??hahahahaa

air hanis menang!!
sy suka air hanis!
name dia iloveyou lemonde..
damn sedap!
hehehe
bila balik migraine balik sbb bnyk sgt gelak!
so takde kesan langsung mkn b.apple tu..
balik,mandi,on9,tido
tu je nk ckp!
chaos~

1 comment:

nadnadnadzirah said...

kak didi nampak kurusss ;D