Monday, June 21, 2010

cerita hari ini

hari ni saya bgn sangat lambat walaupun saya tidur awal. selepas saya bersarapan pagi bersama kazen saya SyahidaJubri. saya bersiap2 segala untuk ke Uitm Shah Alam untuk membuat research disamping kazen saya pergi menghadiri examnya..Oouh Gud luck chenta!!

setelah tiba di library uitm shah alam saya mencari2 buku2 yang berkaitan dan terus membaca..hah? membaca? tipu awak tgk gmbr je ok..hahahahaha
setelah menghabiskan lebih kurang 3 jam di dalam library yang sangat sejuk..saya mengambil keputusan untuk keluar dari situ..oouh! sesungguhnya saya bukan lah seseorang yang mammpu duduk didalam library berjam2..ini fakta ok..so afta dat saya menunggu kazen saya habis exam..di depan dewan peperiksaan dia ok..saya sangat baik kan???kan?
setelah selesai dia berperang dgn examnya..perkataan yg saya dengar dari mulut dia ialah. "ak lapa..ak boleh pk mcd je skrg" so apa lagi mcd jom!! lapa tahap gaban!!
lihat lah muka orang stress lepas menjawab exam =] saya pon turut stress..bhahaaha
setelah sampai di sana.da parking kete sume..dia bergegas ke kaunter dan meninggalkan saya terkapai2..oouh! laparnya kamu along!
lihatlah betapa laparnya dia..sabar!!
ini saya punya..BIG MAC!besar punya!! i loike!hahhahaa
settle da sume gua makan..hahahhaa pelahap!

ni la muka orang kekenyangan!chantek kan?hahahahahaahahaha.LOL~

No comments: