Monday, June 21, 2010

terima kasih

saya nak cakap thanks kat boyfie saya sebab dia selalu membuatkan saya tersenyum =) tQ awak...awak selalu membuatkan saya happy even saya ni slalu bwt bnda2 yang blh menybabkan kemarahan awak, degil, suka merajuk, kuat membebel dan bla bla bla...tapi awak x pernah marah saya.tak pernah ok..kadang2 say pon pelik mengapakah awak tak pernah marah saya?..awak sangat lain dr guys yang saya pernah jumpa..awak bwt everything untuk buatkan saya happy..thanks awak.awak sangat pandai ambil hati saya n orang2 di sekeliling saya..awak buat drawing untuk adik saya Danish..sgt baik..drawing utk saya jugak..tulis surat..mainkan cafe world saya(sbb saya xtahu main ok)..jd reminder saya..dengar semua bebelan saya...thanks for everything sayang..

this one for danish =)

and this one for me..

p/s:thanks for the Victoria secret vanilla lace body lotion.
really appreciate it..
love u honey!!

No comments: