Friday, June 25, 2010

hari yang mendung

hari ni saya bangun awal gila cuz xboleh nk tido..rasa xmengantok..then sbb saya jelous boyfie sy masih tido saya pon pegi call and kacau dia..hahahah padan muka awak..then selepas membenarkan dia tido semula saya pergi berchit-chat dgn kazen saya syahidaJubri sambil menonton sebuah drama swasta di tv3..hahaha..cerita sadis gila pasal sorang isteri yg super kurang ajar.ade ke dia pegi sepak terajang laki dia tga solat..pastu bg laki kau mkn nasi kangkang segala..wujud gak manusia cmni kn..rase nak pelempang je muka minah tu..hahaha saya pulak yg over..tajuk drama tu "tiupan sangkakala" sedih n bg pengajaran la jugak...

da tghari tu pas lunch..lsaya pon mula merasa mengantok n mengajak kazen saya yang lagi sorg ni(syahiraJubri) untuk tido kerana hujan..sejuk dan nyaman =) tiba2 along menjerit nama saya "nyah teman aku g puncak alam amik daia(kazen aku lg sorg) dia blaja kat uitm puncak alam in asasi sains..so saya pon pg la bersiap2 n zooooommmm..ke puncak alam..





oleh kerana td kelam kabut sangat nk parking plus kazen sy ni tunjuk skill dia yg sgt terror parking kereta..ni la hasilnya..terpaking kat "KHAS OKU" haish..macam2 la..hahahaa

ni la dia pnya kolej..sangat la berbeza dgn kolej saya kat sri iskandar tu..haish..deorg pnya bilik cm apartment.dlm 1 rumah tu ade 4 bilik..1 bilik share berdua..and bilik mereka sgt chantek ok..sekarang sy jealous!!

ni la kazen saya hidayahJubri and syahidaJubri.. kolej dia ada lif ok..kolej saya xda..sobs!

kami(o.O) utk hari ni muka sy separuh je ok..hahaha
taa~

No comments: