Tuesday, June 22, 2010

cerita hari selasa

punca saya bangun awal pada hari ini adalah kerana gangguan seekor makhluk..bukan makhluk halus atau makluk kasar tetapi makhluk dibawah ini..si amy yang sgt comel..dia menjilat2 pipi saya dan rambut saya..hmm sekarang saya confius! siapa yg comel sebenarnya..hahahahaa

amy si pondan!

so selepas gangguan tersebut saya terus pegi mandi-manda segala..kazenku pergi exam lagi..pas dia habis exam kami nak ke tesco! so saya pakai shawl baru saya..oleh kerana masih dalam mood comel...hahaha perasan..ok shawl saya tulis "i am gorgeous" ok..apa2 je la awak..


setelah dia pulang ke rumah..kami ke tesco untuk lunch..didalam kereta saya sempat mendengar luahan hati tentang paper examnya hari ini..so wuts for lunch? SyahidaJubri Nasi goreng ayam.. DidiyanaEhsan Nasi goreng USA..USA wooo..afta that saya membeli scarf syiria..cool!!!untie tu xkasi discount!kedekut gila..saya beli 4 taw!


balik tu bagi menghilangkan stress orang baru habis exam..kami main shampoo2 rambut..bahan2 yg diperlukan..shampoo dan air je lah korang.ape lagi... =)




penat saya try sgala macam style melilit tudung..ok sekarang saya rasa saya poyo..ok..
sekian la ke"poyo-an" saya untuk hari ini~

No comments: