Thursday, November 18, 2010

apakah ini?

alkisahnya perkara ini terjadi..tak tau lah sape yg salah..saya kata dia salah, dia pulak kata saya salah..pening kepala..benda ni berlaku secara tak sngaja..saya tak kesah untuk mintak maaf kat awak kalau betul saya yg salah..n say boleh bayar ganti rugi..

awak nk kutuk saya ni blagak hot ke..tak tau drift ke..saya ni tak tau bwk kete ke..sy tak pduli pon..sy mmg tak hot sbb saya tak pernah suka cuaca yg hot..tak tau la pulak kalau awk suka?saya mmg tak pandai drift sampai tersasar sebab teknik tu tak de dlm silibus buku panduan memandu..sy pon tak peduli awk ckp sy ni tak pandai bwk kereta sbb kalau saya tak tau bwk knp jpj tu pass kan sy? kalau awk tak puas hati jugak sy boleh bg no pakcik yg ajar saya memandu..awk boleh pg mrh dia apesal sy ni bengap sgt memandu!!saya langsung tak kesah!

tapi bila sentuh bab keturunan tu yg bwt saya hangen besar punya! perlu ke mention bnda tu? nk ckp knl mak bapak adik bradik segala? perlu ke? kalau tak pus hati sgt..jumpa la.. stakat post kat fb..nk tunjuk2 kat org..perlu ke? ke mmg da biasa bwt publisiti murahan? yg tukang2 coment tu.. sah2 la kau back up kwn ko nok! cuba kalau ko kwn aku..sah2 la kau ckp laki tu bajet macho la..bwt malu laki tak tau bwk kete la kn.. kate sy tak hot? anda rasa anda lebih hot ke dari saya?!!!anda rasa anda kira dah habis hebat la dpt cr kat fb tu..stakat nk tulis status nk suruh org coment bwt pe wey.. gentleman la sket.. cmni ke cara org laki settle dgn pompuan? ckp dgn bahasa ape ntah..setahu saya kn..bukan lelaki ke yg dipertanggungjwbkn utk melindungi kaum hawa yg lemah? ni tak..slagi blh nk jatuhkan! saya berumur 21 tahun..dan sy tahu anda lebih tua dari sy kerana sy igt anda senior sy masa d sekolah rendah dulu..jgn sbb anda lebih tua anda nk tunjuk hebat sgt..sy takde lah mrh sgt pasal incident tu..yg saya marah..awak ckp pasal keturunan saya! bukan semua org sama ke? takde bezanya keturunan tu di mata tuhan..


1 comment:

Unknown said...

sangat rajin kawan2 die tolong mara kak didi.. tak der keje agknye.. n plus , kete laki tu besar sangat ke??