Wednesday, November 10, 2010

The FuGly TRUTH!


saya sedang melalui saat2 akhir saya sebagai pelajar fashion di uitm perak..saya mengIGNORE segala yang menyakitkan mata dan hati saya.. saya berkata dlm hati.. saya redha dgn apa yg dah jadi..yang pasti mempercayai seseorg adalah amat sukar selepas ini..saya pasti ini adalah kejadian yg paling teruk sepanjang saya berada di uitm perak.. sehinggakan seseorg kwn sy yang sgt baik dan xpernah complain boleh menunjukkan kemarahan dan mula bergossip2 dan memuntahkan perasan kecewa dan sakit hati..damn! betul lah.. "melihat rakan2 anda jatuh tidak akan menimbulkan rasa puas..tetapi membuktikan awak adalah seorg yang LOSER! perlukah kita jatuhkan org lain for the sake of nk diri kita yg berjaya?memang boleh.. tapi sampai bila? ketahuilah wahai manusia.. kejayaan anda tidak akan kekal lama :)

dah2!

tutup cerita sedih mak minah mata speroowwww~


buka cerita tentang apa yang sedang saya lakukan diakhir2 sem ni...

apply keje! menghantar resume di mana2 sahaja..hahahhaaha kau jgn tak percaya.. semalam mak dpt 4 call utk interview nok.. 2 utk butique.. n 2 lagi industry.. the best part! sy dpt respon positif dr 1 of designer yg sy dah apply keje :) wish me luck taw! rasa syg pulak tak sambung degree.. tapi memmikairkan kesian nk mtk duit kat parents je...so keje lah ok! kalau ad rezeki.. sy kita berjumpa d degree okay!!!!! muahx!

No comments: