Thursday, November 11, 2010

being with them is so worth it!


mohd zharif aiman zaid

fadhilah aziz

nabil nazmi harith gordon(bf sy juga bff :)

manusia2 yang pasti akan menimbulkan perasaan rindu yg menebal apabila telah tamat diploma saya! rakan yg boleh dianggap rakan (bkn yg lain x anggap rakan) tapi mereka ini best lebih2 sket :) mereka kenal sy..syg saya..hargai saya..tahu apa yg saya mahukan..tahu apa itu friendship..tidak pernah meninggalkan sy even apa keaadaan sekalipun.. bsama dgn sy sedih atau happy! dan teman seperjuangan memakan kfc & mcd selama seminggu berturut2!menyebabkan berat bdn sy tak tau naik bpe kg dah! rakan shopping di gedung kain kamdar dan nagoya dan juga kedai2 kain yg berkaitan dan juga hotspot terbaru iaitu jalan kenanga yg belum di tawaf habis-habisan! tq! anda adalah bff saya..best friend forever..bukan bff best fuckin friend :) oppsssies!
p/s: jalan kenanga adalah tempat membeli belah secara borong yg sgt heaven terletak di ceruk blakang station monorail hang tuah! silalah pergi.. sesiapa yg suka membeli baju,kasut,n bla..bla..bla..its so worth it..sy jamin anda akn pengsan!

No comments: